בית נקי והיגייני

בית נקי והיגייני

בית נקי

רוב המשפחות דואגות לכך שיהיה בית נקי בכל עת. חלק מבני המשפחה מבצעים את הניקיון בעצמם ואחרים שעסוקים בקריירה או אינם מסוגלים לכך פיזית, שוכרים מנקה או עובדים של חברת ניקיון אשר מגיעים לביצוע הניקיון בתדירות הנחוצה בכל בית על פי גודלו ועל פי כמות האנשים אשר גרים בו. ברוב המקרים הניקיון שכולל שימוש בחומרי ניקוי ובחומרי חיטוי בטיב מעולה יוצר את כל המעטפת הנדרשת לבית שנעים לשהות בו. ברוב הבתים נעזרים גם בשואב אבק בעל יכולת גבוהה של יניקה וכך שואבים את הלכלוך שמצטבר בין הסיבים בשטיחים, הפרורים ברהיטים בסלון וגם על הרצפה.

עם זאת אחת לתקופה יש לבצע ניקיון יסודי של שטיחים, ווילונות, כורסאות וגם סלונים באמצעות חברה מקצועית שזה תחום ההתמחות שלה. חברה זו פועלת בשיטות עבודה ייחודיות באמצעות מכשירים ייעודיים שמצליחים לנקות את כל הרבדים הפנימיים של הריפוד בריהוט ושל השכבות התחתונות בסיבים של השטיחים. הצוותים משתמשים בחומרי ניקוי מיוחדים שמוחדרים עם מים לשכבות התחתונות. לאחר תהליך ניקוי וקרצוף מאסיבי, שואבים את כל המים ומעבירים אותם למכונה. מפתיע לראות כי כל המים היוצאים הם בצבע אפור או שחור. פעולה זו נעשית כמה פעמים עד שהצבע של המים הופך לבהיר. בתום פעולה זו כל הריפוד נותר רטוב ותוך כמה שעות הוא מתייבש.

נראות של בית נקי

ההבדל במראה הכללי של השטיחים ושל הריהוט לאחר פעולת ניקיון זו מול המראה שלהם בעבר, הוא תהומי. הריפוד כעת הוא מצוחצח ובעל מראה חדש לחלוטין. התחושה הכללית במרחב לאור העובדה שהוא נקי, היא נפלאה. זו הסיבה שרוב הלקוחות נעזרים בשירות זה אחת לכמה חודשים לאחר שנוצרים כתמים ולכלוכים שונים על הספות, במיוחד אם מדובר בבית שיש בו ילדים קטנים.

ההשלכות של מגפת הקורונה

לאור מגפת הקורונה, בעלי נכסים רבים ומי שגר בשכירות, שינו באופן מהותי את ההתייחסות שלהם לנושא של בית נקי ושמירה על ההיגיינה. נושא זה קיבל חשיבות עליונה ובני הבית מקפידים הרבה יותר על כל מה שקשור לניקיון. באופן קבוע הם מבצעים את פעולות הניקיון הנדרשות בכל רחבי הבית תוך הקפדה משמעותית הרבה יותר בחדרי השירותים ובמקלחת.

מעבר לכך אנשים סיגלו להם הרגלים חדשים בנושאים כמו כביסה של בגדים בתדירות גבוהה יותר ובמיוחד אם בני הבית היו במקומות שהיו סביבם אנשים רבים, כמו במרכזי קניות, במרפאות, בתחבורה ציבורית וכו'. המגמה היא להתייחס למקום מגורים נקי הנשמר כך כל הזמן.

הרהיטים בדירה

אחת לתקופה כאשר הנראות של הספות והכורסאות היא מלוכלכת מאד ובמיוחד לקראת חגים כמו פסח וראש השנה, מזמינים שוב את הצוותים המקצועיים כדי שיבצעו עבודה יסודית ובני הבית והילדים ייהנו מהעובדה שהכול חזר לקדמותו והרהיטים שוב נראים כמו חדשים ובעלי גוון מבריק.

Call Now Button