איך לשמור על ריהוט משרדי לאורך זמן?

השילוב בין נוחות פונקציונאלית לבין מראה מעוצב ומסוגנן, הופך את הריהוט המשרדי לאלמנט מהותי וחשוב בכל משרד ולאחר שהצלחנו לבחור את הריהוט המושלם שיתאים לכולם וישתלב היטב עם קו העיצוב הכללי של המשרד, חשוב שנדע גם כיצד לשמור עליו לאורך זמן

תפקידיו של הריהוט המשרדי

לריהוט בכלל וריהוט משרדי בפרט, יש תפקיד פונקציונאלי חשוב ומהותי מאוד בכל הקשור לנוחות העבודה במשרד, המקבלת משנה חשיבות בעיקר עבור עובדי המשרד עצמם, המבלים במשרד שעות רבות וצריכים להרגיש בנוח בכל רגע ורגע מהעבודה, בין אם מדובר בפינת העבודה האישית של כל עובד ובין אם בחללים המשותפים – פינת הקפה, חדרי ישיבות וכדומה.

אך מעבר לפונקציונאליות, לריהוט המשרדי תפקיד חשוב נוסף, במיוחד בשנים האחרונות עם פריחת עולם העיצוב בכלל ועיצוב המשרדים בפרט. כך, ריהוט משרדי מעוצב ומסוגנן מעניק למשרד את המראה והעיצוב הייחודיים לו ואף מצליחים לשקף ולהעביר את המסר שמנהלי המשרד מעוניינים לשדר למבקרים.

 

ניקיון משרדים – כאן הכול מתחיל

משימת בחירת הריהוט המשרדי המושלם – כסאות משרד, שולחנות מחשב מעוצבים ועוד, יכולה להיות משימה מתישה למדי, במיוחד לאור הצורך לשלב בין סגנון ועיצוב ייחודי לבין נוחות שתתאים לכל אחד ולכן, לאחר שהצלחנו לבחור את הריהוט המשרדי המושלם, חשוב שנדע כיצד לשמור עליו כראוי, בכדי שנוכל ליהנות ממנו לאורך זמן.

אחד הצעדים הראשונים בשמירה מיטבית על ריהוט בכלל וריהוט משרדי בפרט, הוא הקפדה על ניקיון יסודי של המשרד ובמיוחד ניקוי שטיחים וריפודים, הנוטים לצבור אבק ולכלוך רב. מלבד השמירה על היגיינה וניקיון בסביבת העבודה האישית של כל אחד, מומלץ להיעזר בשירותי של חברת ניקיון מקצועית, המעניקה גם שירותי ניקוי ריפודים ושטיחים ככל ונדרש.

 

תחזוקה שוטפת

השעות הרבות שאנחנו נמצאים במשרד והשימוש התכוף שאנחנו מבצעים בציוד המשרדי, יוצרים בלאי מוגבר של הריהוט המשרדי וכדי לשמור עליהם לאורך זמן, מומלץ לבצע תחזוקה שוטפת של הריהוט המשרדי.

כך, לא כדאי לחכות לדקה ה – 90 ולרגע שהריהוט המשרדי כבר ייצא מכלל שימוש ובכל מקרה של בורג רופף, כסא מתנדנד או מדף שנראה שעומד לקרוס, מומלץ להשקיע את הזמן לטיפול ותחזוקה שוטפת שיעניקו לריהוט המשרדי עוד כמה שנים טובות של שימוש.

 

בחירת מקום אידיאלי להצבת הריהוט

החשיבות שבשמירה על סביבה נקייה בכלל ועל ניקיון הריהוט המשרדי בפרט, פעמים רבות מביאה לכך שנדרש להזיז את הריהוט ממקום למקום, פעולה שאם תבוצע בתדירות גבוהה, עלולה לפגוע בריהוט. לפיכך, מומלץ לחשוב מראש על מיקום הציוד המשרדי, כך שניתן יהיה להזיז אותו בקלות ולהגיע בקלות לכל הנקודות הנדרשות לניקוי.

בנוסף, למיקום הריהוט יש חשיבות נוספת, היות ומיקום סמוך לחלונות פתוחים, או בחשיפה ישירה לאור השמש לדוגמא, עלול להאיץ את תהליך הבלאי של הריהוט ואף לפגוע בצבע שלו.

Call Now Button