ניקוי שטיחים גדולים במיוחד

שטיחים גדולים דורשים תחזוקה וטיפול שוטפים לא סטנדרטיים

ניקוי שטיחים גדולים מעמיד אתגר רב בפני בעלי שטיחים אלו המתקשים לתחזק אותם בצורה המתאימה לגודלם, שטיחים גדולים דורשים תחזוקה וטיפול שוטפים שאינם עולים תמיד בקנה אחד עם האמצעים הביתיים שברשותנו.

שטיחים קטנים, כמו שטיחים לרצפת האמבטיה או לכניסת הבית, ואפילו שטיחים בינוניים השכיחים בסלון ובחדרי אירוח, אינם דרושים ניקיון מיוחד ויש באפשרותנו לדאוג לתחזוקתם ולניקיונם ללא עזרה מקצועית, כל שנדרש הוא לאבק אותם באמצעות מטאטא או להרים ולנער אותם אחת לשבוע או שבועיים.

שטיחים גדולים כמו שטיחים משרדיים יוקרתיים או שטיחים הפרוסים בכניסה לבתי מלון ואולמות כנסים קשה מאוד לנקות ולתחזק ללא אמצעים מיוחדים, שטיחים אלו נוטים לצבור לכלוך בקצב גבוה ובדרגת חומרה גבוהה אף יותר.

שטיחים גדולים דורשים ניקוי מקצועי הנעשה בידי אנשי מקצוע ומכונות ניקוי ייעודיות

הצורך בניקוי מקצועי נובע ממספר סיבות:

ראשית – שטיחים גדולים הם בדרך כלל שטיחים יקרים, ניקוי השטיחים בצורה לא מקצועית עלול להזיק או לפגום במראה השטיח ובאיכותו.

שנית – חשוב לוודא ששיטת הניקוי מתאימה לסוג השטיח ולחומרים מהם הוא עשוי, ניקוי שטיח אוזבקי שונה מניקוי שטיח עור פרה או שטיח פרסי.
שימוש בחומרים אשר לא מתאימים לסוג השטיח, עלולים לפגוע במראה השטיח ובאיכותו.

אבחון סוג השטיח והתאמת החומרים הנכונים לניקוי

חברה מקצועית לניקוי שטיחים תדע לאבחן במהירות את סוג השטיח ובאילו חומרים נדרש להשתמש על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

חברת ניקיון שטיחים מקצועית יכולה לקחת את השטיחים הגדולים אליה ולנקות אותם בצורה מקצועית ומקיפה באמצעות מכונות ניקוי המיועדות לכך. תהליכי ניקוי אלו מבטיחים שהשטיחים יחזרו למקומם כמו חדשים.

חברת בר ניקוי מתמחה בניקוי מקצועי של כל סוגי השטיחים

הידע הרב בו מחזיקה החברה מאפשר לה לבצע את משימת הניקיון בצורה מיטבית, חברת בר ניקוי מתמחה בניקוי כל סוגי השטיחים תוך פגיעה מינימלית עד אפסית בסיבי השטיח, התקשרו עוד היום לחברת בר ניקוי ותנו למומחים שלנו להחזיר לשטיח שלכם את החיוניות שאבדה לו.

Call Now Button