ניקוי שטיח שאגי

אז מה הוא שטיח שאגי בכלל?

שטיח שאגי הינו שטיח רך ומלטף, שטיח שאגי מאופיין בצפיפות גדולה של שערות הנארג בצורה חזקה, את שטיחי שאגי נמצא בדרך כלל כשהם ארוגים מצמר, כותנה, משי או אריג סינטטי כלשהוא, צפיפות השערות הגבוהה מייחדת את השטיח והופכת את מגעו לנעים ומלטף.לעיתים נדמה ששטיחי שאגי מחזירים אותנו בזמן אל ביתה של סבתא ולשטיח המסיבי והגדול שהיה ברשותה ואכן שטיחי שאגי הם אחד הטרנדים החמים ביותר בתעשיית השטיחים כיום.

ניקוי על ידי חברה מקצועית

שטיח שאגי הינו שטיח שקל מאוד לנקותו בתנאי שמלאכת הניקוי נעשית ביד מקצועית, צפיפות השערות הגבוהה בשטיח צוברת במשך הזמן לכלוך רב, ניקוי השערות בצורה לא מקצועית יכולה לשבור אותן או גרוע יותר לתלוש אותן ובכך לפגוע במרקם השטיח.

על מנת לשמור על שטיח שאגי שברשותכם מומלץ לשלוח אותו אחת לזמן מסוים לניקוי אצל חברה המתמחה בניקוי שטיחי שאגי, תדירות הניקוי תיקבע בהתאם לכמות הדריכות על השטיח והמקום בו הוא נמצא.

חברת בר ניקוי מתמחה בניקוי שטיחים שאגי

בחברתינו מבינים את חשיבותו הגדולה של הניקוי וכיצד טעות קטנה יכולה לפגוע בשטיח ולכן נעשה שימוש בציוד מתקדם ובכימיקלים ידידותיים לסביבה בשלבי התהליך של ניקוי שטיחים.

חברת בר ניקוי מספקת ללקוחותיה שירותי ייעוץ בדבר תחזוקה נכונה וניקיון שטיחי שאגי וניקוי ספות אך כמובן אין תחליף לצורך בניקיון תקופתי אצל המומחים לדבר, הביאו את שטיח שאגי שלכם אלינו ותזכו תוך מספר שעות לקבל את השטיח כמו ביום בו רכשתם אותו.

אם יש משהו שאנחנו רואים שחזור לאופנה בשנים האחרונות, אלה הם שטיחי שאגי. זה לא במקרה, שכן מדובר על שטיחים מאוד יפים ואיכותיים. חלק ממה שמאפיין את השטיחים הללו אלה הם הסיבים הארוכים שבהם, מה שגם מוביל לאתגר הגדול ולשאלה: איך מבצעים ניקוי שטיח שאגי? האם זה משהו שאפשר וכדאי לעשות לבד? האם זה משהו שניתן לעשות בעזרת חברת ניקוי מובילה? בין אם כבר קניתם שטיח כזה ובין אם אתם חושבים על האפשרות של רכישת שטיח מהסוג הזה, ברור מדוע גם אתם תוהים לגבי כל השאלות הללו. חשוב שתדעו: ניקוי שטיח שאגי דורש מומחיות ברמה הגבוהה ביותר שאפשר ולכן לא בטוח שכדאי לכם לנסות לעשות את זה לבד.

תחזוקת השטיח

עוד לפני שנדבר על השאלה איך מבצעים ניקוי שטיח שאגי, אנחנו רואים שיש כמה דברים שניתן יהיה לעשות בשגרה כדי לשמור עליו. למשל: לשאוב אותו. מדובר על שטיחים שאם לא שואבים אותם הם עלולים לתפוס הרבה יותר מידי אבק ולכלוכים מסוגים שונים. לכן, אם תקפידו לשאוב את השטיח שלכם לעיתים קרובות, יהיה לכם הרבה יותר קל לשמור עליו לאורך השנים. בנוסף, כמובן שצריך גם  לבצע ניקוי של שטיחים מהסוג הזה, כי בלי ניקוי מקצועי זה לא באמת יעבוד. ניקוי שטיח שאגי צריך להתבצע בחוץ, כלומר לא בתוך הבית. יש להניח את השטיח ולפרוס אותו על מעקה, שכן אז יהיה לכם קל יותר לנקות אותו. יש לקרצף אותו בצורה יסודית וחזקה, ואחרי כל זה, צריך גם להשאיר אותו בחוץ להתייבש. נקודת הייבוש של השטיח אחרי הניקיון היא נקודה מאוד משמעותית וחשובה. אם לא תעשו זאת, עלול מאוד להיות שאומנם הוא ייראה נקי, אך למעשה יתפתח בו עובש מאוד מהר. לכן חשוב להבין שכאשר מדברים על ניקוי שטיח שאגי חלק מהעניין זה גם הייבוש.

 

בידי מי כדאי להפקיד את משימת ניקוי השטיח

עכשיו, אחרי שהבנתם שניקוי של שטיח שאגי זה לא עניין פשוט כל כך, אתם מעדיפים לא לעשות את זה לבד? אתם לגמרי צודקים. לכן כדאי שתפנו אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש כמה שיותר מהר, כי למה לדחות את הניקיון הדרוש לשטיח? חשוב לדעת שכאשר מדברים על ניקוי שטיח שאגי כדאי לבחור חברה מקצועית ואמינה, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אצלנו בחברת סטייל קלין תוכלו להיות בטוחים שהשטיח שלכם בידיים טובות. אנחנו מגיעים עם כל הניסיון שצריך, עם הידע ועם הציוד המתקדם ביותר שניתן למצוא היום בתחום הזה. לכן, אם תוכלו, בעזרת המומחים שלנו, להבטיח שהשטיח שלכם תהיה יהיה נקי ונעים לשימוש, למה לחשוב פעמיים? ניקוי שטיח שאגי זו לא הוצאה כלכלית גדולה מידי ואין ספק שאם תפנו אלינו להזמנת השירות, תצאו

Call Now Button