תיקון ספות עור

תיקון ספות עור

תיקון ספות עור ע"י חברה מקצועית
ספות עור הן ספות יפהפיות אשר מכניסות אווירה מיוחדת לכל חדר מגורים. אבל, נזקי הזמן וחיי השגרה לא פוסחים עליהן, וגם הן נקרעות, מתלכלכות ומתבלות. אם גם אתם רוצים להחזיר לספות שלכם מראה חדש ויוקרתי – תיקון ספות עור של בר ריפוד הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת שירותי תיקון ספות עור בבית הלקוח – חייגו עכשיו 072-3932614

נזקים נפוצים בספות עור
עור הוא אמנם חומר איכותי, חזק ועמיד, אבל גם העור האיכותי ביותר עלול להתבלות, להישחק, להתלכלך ולהיקרע עם השנים. אם יש בביתכם ספות מעור אשר שירתו אתכם נאמנה במשך לא מעט שנים, ואתם מעוניינים להחזיר להן את מראן המקורי – אנחנו כאן לשירותכם.

שירותי תיקון ספות עור בבית הלקוח
הצוות המקצועי של בר ריפוד מתמחה בתחום של תיקון ספות בכלל ושל תיקון ספות עור בפרט. אנשי המקצוע שלנו יגיעו אליכם, יבצעו בדיקה יסודית של הספה על מנת לאתר את כל הליקויים שצריך לתקן, ויספקו לכל ליקוי את הפתרון המתאים. בסיום העבודה הספה שלכם תהיה שלמה, מתוקנת נקייה ומבריקה – בדיוק כפי שהיתה ביום בו רכשתם אותה.

שירותי תיקון ספות עור של בר ריפוד כוללים:
תיקון חורים בעור
תיקון קרעים בעור
תיקון תפרים שנפרמו
תיקון שריטות ושפשופים
תיקון ירידה של צבע העור
חידוש צבעים שדהו
מילוי כריות ומושבים
חיזוק של רצועות מושב קיימות ובמקרה הצורך הוספה של רצועות ועוד.
כל העבודות של תיקון ספות עור מתבצעות באמצעות הציוד המתקדם ביותר שקיים היום בתחום ועל ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה אשר יודעים בדיוק איך להחזיר את עטרת הספה ליושנה.

מקצועיות בתיקון ספות עור
כאשר מדובר בספות מעור, חשוב מאוד לטפל בהן בעדינות. אחרי הכל, אמנם העור הוא חומר חזק ועמיד, אבל טיפול לא נכון בו עלול לגרום לו נזק בלתי הפיך. כך למשל, שימוש בחומרי ניקוי שאינם מתאימים לסוג העור עלול לגרום לכתמים דמויי כתמי אקונומיקה – כאלה שלא ניתן להסיר, ולכן חשוב מאוד שמי שמבצע את עבודות התיקון והניקוי יהיה אך ורק גורם אשר תיקון ספות עור הוא תחום התמחותו העיקרי.

בר ריפוד לשירותכם
חברת בר ריפוד מספקת שירותי תיקון ספות עור בביתכם, בזמן שנוח לכם. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם, יבחן את מצב הספה ויבצע תיקון מלא של כל הפגמים שניתן לתקן. בסיום העבודה תוכלו להתרווח על ספות מחודשות לגמרי, וליהנות שוב כמו שצריך מהסלון שלכם.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת שירותי תיקון ספות עור –
צרו עמנו קשר בטל' 072-3932614
או דרך טופס צור קשר
נשמח לעמוד לשירותכם.

רפד בבאר שבע- בר ריפוד
רפד בחיפה- איתור מרפדיה בחיפה- בר ריפוד
רפד אור יהודה- כי יש לכם על מי לסמוך!
Call Now Button